سیستم های کنفرانس

انواع سیستم صوت

سیستم های کنفرانس

انواع سیستم صوت

سیستم کنفرانس صامع

سیستم کنفرانس

سالن های کنفرانس محیطی برای گردهمایی و یا نشست هایی برای گفت و شنود با تعداد نفرات محدود می باشد عموم سازمان ها و ادارجات و همچنین دانشگاه ها و مراکز صنعتی و کارخانجات جهت به شور و مشورت گذاشتن مطالب خود از این گونه سالن ها استفاده می نمایند .

تنوع تجهیزات و نوع کاربری در این سالن ها متفاوت بوده و بنا به نیاز سازمان ها طراحی و اجرا می گردد. بعضی از سالن ها قابلیت های محدود و بعضی دیگر حداکثر امکانات را دارند از مهم ترین تجهیزات صوتی و تصویری در سالن های کنفرانس می توان به میکروفون و سیستم کنفرانس اشاره نمود.

تمامی سیستم های کنفرانس در دو قالب آنالوگ و دیجیتال طراحی و تولید می گردد . در سیستم کنفرانس آنالوگ تنها قادر به افزایش صدای گوینده خواهید بود اما در سیستم های کنفرانس دیجیتال جدا از افزایش صدای گوینده قابلیت هایی نظیر : تصویر برداری اتوماتیک و یا AUTO TRACKING ، قابلیت رأی گیری ، قابلیت نوبت دهی به نفرات شرکت کننده و همچنین با افزایش تجهیزات مازاد می توان صدا و تصویر دریافتی از سیستم تصویر برداری اتوماتیک را به نقاط دیگر ارسال نمود .

خرید سیستم کنفرانس

برای خرید سیستم های کنفرانس عوامل زیادی را بایستی بررسی نمایید در این قسمت به این عوامل میپردازیم

مطالعه نقد و بررسی‌ها،مقایسه مشخصات فنی محصولات و قیمت‌ها
مشاوره با کارشناسان و متخصصان در زمینه تجهیزات کنفرانس
شناخت نیازهای خود ، از جمله تعداد شرکت‌کنندگان، ابعاد اتاق، ویژگی‌های صوتی و تصویری مورد نیاز
برسی خدمات پس از فروش شرکت ها

برای خرید سیستم های  کنفرانس نوع میکروفون ، نوع بلندگو های داخلی در یونیت های میکروفون ، قابلیت های مرکز کنترل از مؤلفه های اصلی است .

برای خرید سیستم های کنفرانس جدا از ظاهر و طراحی یونیت و باکس میکروفون ، کیفیت و تجهیزات مصرفی برای ساخت سیستم های کنفرانس دارای اهمیت به سزایی است .

سیستم کنفرانس ایرانی

در کشورمان ایران مجموعه های فعال فراوانی  در زمینه ارائه خدمات تجهیزات کنفرانسی وجود دارند که به عنوان تامین‌کننده این تجهیزات در زمینه برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و جلسات فعالیت می‌کنند. این مراکز با توجه به نیاز مشتریان، خدمات متنوعی ارائه میدهند.

اما در این قسمت میخواهیم با اولین تولید کننده سیستم های کنفرانس ایرانی بیشتر آشنا شویم در ابتدا شرکت آوا صدای پژواک (صامع) در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات صوتی و کمک به صنایع الکترونیک پا به این عرصه گذاشت

در شروع فعالیت صامع، تولید محصولات صوت عمومی و سیستم پیجینگ را با برند صامع آغاز کرد در ادامه در سال ۱۳۸۵ اولین سیستم  کنفرانس ایرانی را با نام تجاری صامع تولید و به بازار عرضه نمود  شرکت آوا صدای پژواک در حال حاضر دارای نمایندگیهای فعال و عاملین فروش در تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران میباشد می توان گفت تفاوت اصلی صامع و برندهای دیگر در نوع ضمانت محصولات و کیفیت میباشد برند صامع تنها برندی است که محصولات خود را با ضمانت تعویض و خدمات ۱۰ سال پس از فروش ارائه میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.