سیستم های کنفرانس

انواع سیستم صوت

سیستم های کنفرانس

انواع سیستم صوت

نمایندگی نیکون



از جمله دلایل موفیقت نمایندگی نیکون ، ارائه ی خدمات برمبنای اصل مشتری مداری است. احترام به مشتریان گرامی و حرکت در جهت خواسته های این عزیزان از جمله نکاتی می باشد که کارکنان و کادر فنی نمایندگی نیکون همواره مد نظر داشته اند. طبق نظر مدیریت نمایندگی نیکون ، رضایت مشتری مهمترین نقش را جهت پیشبرد اهداف یک شرکت ایفا می نماید. زیرا رضایت مشتری علاوه برحفظ مشتریان کنونی، جذب مشتریان جدید را به همراه خواهد داشت. در این میان نقش مدیران ارشد نمایندگی نیکون بسیار تاثیرگذار است.


   رفتار و گفتار مدیریت مرکز، گویای اخلاقی مشتری مدارانه است و تاثیر مستقیم بر رفتار کارکنان شرکت دارد. تعهد در قبال مشتریان عزیز اصلی ترین رکن در ارائه ی خدمات بهتر می باشد. کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ نماید.


  طی مطالعات بسیار فراوان روشن شده است که روابط انسانی، نقش تعیین کننده در ایجاد رضایت و خشنودی بازی می‌کند. مشتری علاقمند است از  مشکل دستگاه خود مطلع شده و به دنبال پاسخ پرسش های بسیاری است که  پس از خرابی دستگاه در ذهنش نقش می بندد. بنابراین صبر و حوصله و پاسخ به سوالات همراه با شکیبایی، تاثیر شگرفی در آرامش و اطمینان مشتری عزیز دارد.  واحد پشتیبانی نمایندگی نیکون ، آماده ی پاسخگویی به پرسش های حضوری و تلفنی تمامی مشتریان گرامی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.